میشنوی خدا ؟ دارم خفه میشم !







میشنوی خدا ؟ دارم خفه میشم !  

 

 

 

 

www.aksha.ir  گالری عکسهای زیبا-عکس

خدایا … این ســــرنوشتــے ڪـــ ہ برام بافتـــے ، 

قسمتِــــ یـــــقـ ه‌اشْ یـ ه خورده تنگـه !!!

قربــــــونْ دستتــــ ، شلــــشْ کـטּ 

دارم خــــفـه مــےشم .....

www.aksha.ir  گالری عکسهای زیبا-عکس

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

matin
ساعت15:54---16 تير 1394
برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم ...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

دوست دارم بدانی

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ، نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم....

همیشه با منی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| شنبه 6 تير 1394برچسب:, | 19:59 | + | موضوع: <-CategoryName-> |